Kadi

November 17, 2009

Yo =)

Filed under: Life — kadiphd @ 3:02 am
17:33 Yo: msikli!!!
Ingrid: msikli
Yo: olen tool, lahen poole tunni parast kodu poole
Ingrid: kas juba õhtu käes?
17:34 Yo: pool kuus jah
Ingrid: olen praegu kodus – liuguste paigaldajad pidid täna tulema
oled terveks saanud?
17:35 Yo: jajaa
joel ka terve
Ingrid: siis on hästi
Yo: selles mottes et aikido tegelased teevad ka siin 80ndates eluaastates kukerpalle
Ingrid: vanaema küsib alati, et oled sa ikka rahul seal jne
17:38 et kas sul on ikka kõik korras
Yo: aga kui fyysiliselt ei ole elu aeg iga paev tegutsenud siis ei ole vorreldav
jah rahul aga kipun juba Mehhikosse – tapselt kuu aja parast lendame
17:39 17ndal
Ingrid: ma ei mäleta, millega seoses vanaema küsis, et kas sa oled juba seal
et praegu pidi kuskil mingi jama olema ja seagripp ka jne
Yo: mu uue blogi leidsid, sealt saad jarge hoida, pildid jms
Ingrid: muide, kui külmetushaigus tavaline pidi seagrippi tõesti tõrjuma, siis ei teie ega meie jää enam sellesse 🙂
17:40 Yo: jajaa, ma tapselt sedasama arvasingi
sest see kylmetus puhang kaib ju suve lopus
ja ilma jargi meil nadala aja eest suvi loppeski
nyyd peab jopega (enamasti) kaima
Ingrid: ok, hoia siis ennast
Yo: yleeile vois veel tegelikult korraks lyhikese varrukaga kah
17:41 Ingrid: su blogi ma nägin, aga ma ei oska seal suurt edasi liikuda, et värskemaid uudiseid näha
ja twitterit ka ei oska kasutada, pole aega olnud süveneda
17:42 msikli, mis trennis uudist?
Yo: laupaeval tuleb esimene joulupidu, trennikaaslastega
ja opetajad ja koik
17:43 Ingrid: juba?
Yo: mhmmhj
joululaulud juba nadal aega kolavad
teil ei ole veel?
Ingrid: te ju ainult seitse tundi ees, mitte 7 nädalat!
Yo: 😉
17:44 B-)
Ingrid: jõuluvidinad on küll juba müügil, laule veel mitte
Yo: meil juba Rudolfil punane nina jms
ja jouluvana juba musitab ema
jnejne
Ingrid: ok, mis veel uudist?
17:45 Yo: eimiskit
Ingrid: kas see liina on juba synnitanud sealt eelmisest töökohast?
Yo: じゃh阿賀家江木弥陀儀栄て
jah aga keegi midagi ei tea
Ingrid: mis see tähendab?
Yo: see oli ylemine lause ka
17:46 aga kogemata oli jaapanikeele nupp peal
Ingrid: kas juba oskad nii palju jaapani keelt?
Yo: eiei
ma kirjutasin eesti keeles aga jaapani tahtedega
Ingrid: 🙂
17:47 ah jaa, vanaema küsis ka, et kui palju sul mahti keelt õppida on olnud?
Yo: eh, ma keskendun nyyd `spaania keelele
Ingrid: kas joel oskab?
17:48 hispaania keel – kas see on mehhikos kõneldav?
Yo: jajaa
Ingrid: st kas joel jaapani keelt oskab?
17:49 Yo: samamoodi nagu mina
ma hakkan nyyd vaikselt valja logima
kallikalli
17:50 Ingrid: ok, tervita siis joeli ka ja sulle ka suursuur kalli ja musi ja armastame kõik sind ja dilbert ka ja vanaema ka ja keiu ka
Yo: kli!

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.